ناتوانی برخی از وسایل نقلیه یک ساله در دریافت معاینه فنی برتر.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اظهار داشت: تمام خودروهای انژکتوری حتی اتومبیل های قدیمی باید بتوانند از معاینه فنی برتر عبور کنند در حالی که برخی از خودروهایی که فقط یک سال کار کرده اند قادر به دریافت معاینه فنی برتر نخواهند بود. کیلومترها در مجلس شورای اسلامی پس از دریافت معاینه فنی از 5 سال به 4 سال کاهش یافت ، اما کاهش آنها به دو سال که پیشتر اجرا شده بود توسط مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش مجله دوستانه محیط زیست ، مهندس حسین شهیدزاده با تأکید بر اینکه توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی یک اولویت انکارناپذیر است ، اظهار داشت: علی رغم شرایط دشوار اقتصادی موجود و محدودیت بودجه دولت ، کمک به حمل و نقل شهری در تخصیص این منابع محدود نیز در اولویت هستند زیرا نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی نه تنها باعث کاهش ترافیک می شود بلکه آلودگی هوا را نیز کاهش می دهد.

وی با اشاره به اینکه متوسط ​​عمر اتوبوس های تهران بیش از 11 سال است در حالی که سن سایش اتوبوس ها در کلانشهرها 10 سال است ، گفت: وضعیت رانندگان تاکسی بهتر از رانندگان نیست اتوبوس ، از 15000 تاکسی فرسوده در تهران که رانندگان آنها برای تعویض ثبت نام کرده اند. تاکنون فقط 1234 تاکسی جدید تحویل داده شده است.

شهیدزاده در مورد تأثیر افزایش استفاده از دوچرخه در کاهش آلودگی هوای تهران گفت: شرایط آب و هوایی و شیب زمین از جمله عوامل موثر در توسعه دوچرخه سواری است و برای گسترش این حالت در سفرهای نیمه وقت از دوچرخه شخصی یا مشترک استفاده کنید. ” شروع و پایان مسیر پیشنهاد می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اظهار داشت که طبق نتایج بررسی انجام شده ، فقط 4٪ خیابانهای تهران شیب تندی دارند و برای دوچرخه سواری مناسب نیستند ، اما 96٪ خیابان ها برای دوچرخه سواری مناسب است. : در محورهایی که امکان دوچرخه سواری وجود دارد ، خطوط مخصوص دوچرخه طراحی و ساخته شده و این کار انجام می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *