بررسی مراحل ایجاد کارت ویزیت در آموزش طراحی کارت ویزیت

با وجود انواع مختلف سبک ها ، دشوار است بدانید که از کجا شروع کنید. در این آموزش طراحی کارت ویزیت از صفر تا صد به شما می آموزیم که مدل کسب و کار شما باید با مارک فعلی شما یکسان باشد ، بنابراین تصویر باید بر اساس آرم ، امضا یا مواردی باشد که باید روی آن بنویسید. اگر کارت ویزیت شما نقطه شروع برند شما است ، نحوه گسترش تصویری مشابه با سایر حوزه های تجاری خود را در نظر بگیرید.

چه چیزی به کارت ویزیت خود اضافه کنید
وقتی اولین کار تجاری خود را شروع می کنید ، باید عناصری را که در ذهن دارید ارزیابی کنید. با این حال در آموزش مراحل طراحی کارت ویزیت ، مذاکراتی وجود دارد که نباید آنها را در نظر بگیرید:

نام من. مهم است که نام شما کاملاً مشخص باشد و از یک حرف آب استفاده کند.
لاو اوو شما می خواهید مدل تجاری شما اعتبار و تجارت شما را مدیریت کند.
عنوان فعلی شما مهم است تا دارنده کارت بتواند با نحوه تماس شما تماس بگیرد. چه مدیر عامل باشید و چه مدیر بازار ، باید بهترین تلاش خود را انجام دهید.

اطلاعات تماس. یکی دیگر از اطلاعات حیاتی برای ارائه اطلاعات تماس شماست. خواه بهترین شماره تماس شما باشد ، آدرس ایمیل شما یا هر دو.
موارد دیگری که می توانید به کارت ویزیت خود اضافه کنید عبارتند از:

آرم شرکت شما بسیاری از افراد ترجیح می دهند آرم شرکت خود را به عنوان جایگزینی بصری برای نام شرکت روی کارت ، به کارت ویزیت خود اضافه کنند. این یک عنصر بصری زیبا به کارت ویزیت اضافه می کند و عناصر متنی را تجزیه می کند.
دسته های اجتماعی مربوطه. برای بسیاری از صنایع خلاق ، رسانه های اجتماعی به عنوان شاخص محبوبیت ، اقتدار و موفقیت عمل می کنند. برای داشتن ظاهری زیبا ، می توانید به سادگی نماد رسانه های اجتماعی را با دسته اجتماعی زیر اضافه کنید. حتی می توانید آن را به پشت کارت ویزیت خود اضافه کنید.
هفت ملاحظه در طراحی کارت ویزیت
در اینجا هفت ملاحظه طراحی برای بررسی وجود دارد:

شکل. کارت های افقی رایج ترین کارت ها هستند ، اما اگر می خواهید در رقابت خود متمایز شوید ، می توانید یک قالب عمودی را انتخاب کنید. گوشه های منحنی مانند چاپها یا برش های قالب یک گزینه است. یک شکل کاملاً متفاوت (مثلاً یک دایره) باعث هزینه های اضافی می شود بنابراین ارزش آن را داشته باشید.
اندازه. ما توصیه می کنیم از ابعاد استاندارد کارت های ویزیت استفاده کنید (از هر ایالت متفاوت است) تا کارت شما در کیف پول و دارندگان کارت ویزیت ذخیره شود. البته ، اگر تأثیر آن به دنبال آن هستید ، آسمان حد مجاز است ، اما در نظر بگیرید که دارنده کارت چگونه آن را حفظ خواهد کرد. خیلی کوچک است و ممکن است گم شود ، خیلی بزرگ است و می تواند یک بار باشد.
طراحی کردن انتخاب طرحها به دلیل اینکه آنها را دوست دارید وسوسه انگیز است ، اما برای افرادی که کارت شما را می گیرند می تواند گیج کننده باشد. طراحی روشن و رنگارنگ ممکن است نمایانگر کسانی نباشد که در زمینه مالی کار می کنند ، همانطور که یک طرح محدود اولیه مقدمه خوبی برای کار یک هنرمند نیست. درباره رنگها یا طرحهایی که نمایانگر صنعت شما هستند فکر کنید تا به آنها کمک کند تا مردم بفهمند شما چه می کنید
سمبل. یک آرم اجباری نیست ، اما یک روش عالی برای مشتریان است که به سرعت و به راحتی مارک تجاری شما را شناسایی می کنند ، به ویژه هنگامی که در تمام ارتباطات نام تجاری شما وجود دارد. اگر احساس می کنید کارت ویزیت شما می تواند از این کارت استفاده کند ، پس می توانید خودتان آن را طراحی کنید.
پیامک چند مورد وجود دارد که هر کارت ویزیت باید شامل آنها باشد و به ترتیب: نام شرکت به همراه نام و نام خانوادگی ، نام شغل و اطلاعات تماس (شماره تلفن ، ایمیل ، آدرس وب ، دستگیره های اجتماعی). هرگونه اطلاعات اضافی و کارت ممکن است بهم ریخته باشد بنابراین در اطراف بمانید به اصول.
تایپوگرافی. وقتی صحبت از جزئیات شما می شود ، خوانایی کلیدی است. اگر مشتریان نتوانند آنچه را در کارت شما است بخوانند ، این هدف را به دست می آورد. ممکن است تایپوگرافی کلاسیک فانتزی جذاب به نظر برسد اما گیرندگان ممکن است برای مثال بفهمند که این حرف ‘s است یا عدد’ 5 ‘تلاش می کنند. از قلم های آسان خواندن استفاده کنید.
بافت هرگز ارزش کارت ویزیت را دست کم نگیرید. اگر خیلی نازک و نازک باشد ، یک کارت می تواند احساس ارزان بودن کند ، بنابراین شما می خواهید یک مقاله کاغذی با کیفیت انتخاب کنید. همچنین در نظر بگیرید که پایان کارت شما باید چه باشد. پایان براق جلوه و جلای براق می دهد ، پوشش مات دارای براقیت سبک تری است و نرم تر است ، در حالی که پوشش بدون روکش از بافت طبیعی کاغذ استفاده می کند.
برای نگاهی دقیق به اشکال ، رنگ ها و موارد دیگر ، این مقاله را در راهنمای نهایی ایجاد کارت ویزیت برای هر صنعت بررسی کنید.

مهم نیست که از کدام چاپگر استفاده کنید ، همه کارتهای بازرگانی با روشی مشابه چاپ می شوند. چندین نسخه از طرح شما بر روی یک ورق کارت قرار دارد که به صورت جداگانه برش داده می شود. اگرچه چاپگرها تمام تلاش خود را می کنند تا کارت ها را در جای مناسب برش دهند ، اما خط برش ممکن است کمی متفاوت باشد.

بنابراین قبل از ارسال آنها برای چاپ چند مورد را بررسی کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *