ایجاد یک مسیر دقیق مخزن با آموزش سینمافوردی، XPresso و Mograph

این آموزش سینمافوردی مقدماتی به کاربر نشان می دهد که چگونه مسیر کانال را با استفاده از Cinema 4d ، XPresso ، ماژول Mograph و Roll-It بهبود بخشد – اندازه گیری رایگان. در نتیجه حرکت و پیشرفت یک نقشه راه اتوماتیک حاصل می شود.

فایل های پروژه را برای این آموزش بارگیری کنید
بارگیری Roll It (رایگان)
قبل از اولین اثر

مرحله 1
پرونده ارائه شده توسط NAMETHISemium.c4d را باز کنید. این شامل یک روش اتصال از قبل آزمایش شده است.

گام 2
پیوند به شی Cloner Mograph را آزاد کنید (منوی Mograph> Object Cloner). خواندن را روی Z au در 60 ، نوار خط تنظیم کرده و روی 24 متر تغییر دهید.

مرحله 3
یک شی ezier Spline بسازید (Object> uild Spline> ezier) ، و یک خط عقب مانند تصویر زیر ترسیم کنید. این جاده از شمال می رود (F3 را فشار دهید) و حدود 600 متر طول و 100 متر طول دارد. هنگام ایجاد موارد جدید ، حتماً کلیک کرده و بکشید تا تنظیمات چرمی انجام شود.

مرحله 4
یک شی Sp Spline Wrap وارد کنید (Mograph> Spline Wrap) ، و با انتخاب تمام اشیا in موجود در کنترل کننده و فشار دادن alt + G آن را در شی Cloner قرار دهید.

مرحله 5
Spilne Wrap object را در Object Manager کلیک کنید. در صفحه کنترل ، بانک را روی 270 درجه ، مسیر ذخیره سازی طولانی مدت ، دسته Z + و خط از مرحله 3 در جعبه Spline تنظیم کنید.

مرحله 6
بسته به طول کل خط شما ، پیوندها دارای فاصله یا توالی خواهند بود (سربار در این تصویر نشان داده شده است).

مرحله 7
برای حل این مشکل ، تعداد قرائت های آزمون را تا جایی تنظیم کنید که بدون سingال به نزدیکترین موقعیت برسید. از آنجا ، عملکرد Z را روی تنظیم دقیق تنظیم کنید. در این حالت ، جمعیت از 60 به 58 نفر کاهش یافت و Z با 24 به 24.1 افزایش یافت. یک شکاف کوچک بقایای موجود را بست

مرحله 8
اگر همه چیز خوب پیش رود ، مسیر شما باید به این ترتیب باشد. اکنون هزاران و هزاران نفر.

مرحله 9
کوره ای بسازید (Material> Primary> Cylinder).

مرحله 10
ترتیب کوره ها را روی X + ، ترتیب قطعات را روی 50 و ارتفاع را روی 20 تنظیم کنید.

مرحله 11
سیلندر را به جای خود حرکت دهید و تنظیم شعاع را متناسب با ریل بالا و پایین خود تنظیم کنید. در این مثال ، سیلندر از 50 متر به 48 متر کاهش یافته است.

مرحله 12
در Object Manager روی سیلندر کلیک راست کرده و Reverse Edit را انتخاب کنید (یا C را با شی انتخاب شده فشار دهید). سپس برچسب pong را انتخاب کرده و زاویه pong را در مدیر ویژگی روی 22 درجه تنظیم کنید

مرحله 13
به حالت Polygon رفته و ابزار چاقو را انتخاب کنید (ساختار> چاقو). وضعیت را در Loop Attributes Manager تنظیم کنید و مطابق شکل زیر دو برش انجام دهید.

مرحله 14
از ابزار Loop Selection استفاده کنید (انتخاب> Loop Selection) و حلقه چند ضلعی را بین دو بخش انتخاب کنید.

مرحله 15
چند ضلعی های انتخاب شده را وزن کنید (ساختار> اکسترودر).

مرحله 16
به حالت point بروید ، نقطه مرکزی چرخ را انتخاب کنید و آن را 10 متر عقب ببرید. شیفت را به محض حرکت نگه دارید تا حرکات را به مرحله 10 بچسبانید.

مرحله 17
یک لوله ایجاد کنید (اشیا>> بدوی> لوله). در مدیر ویژگی شعاع داخلی را روی 10 متر ، شعاع بیرونی را روی 15 متر و ارتفاع را به 5 متر تنظیم کنید.

مرحله 18
وقتی شلنگ انتخاب شد ، از ابزار انتقال (Functions> Transfer) استفاده کنید و مکان نما را روی چرخ حرکت دهید. یک خط بین لوله و چرخ ظاهر می شود. فشار و شلنگ به سطح چرخ منتقل می شود.

مرحله 19
یک استوانه ایجاد کنید. ارتفاع را 8m ، شعاع را 2m و جهت را Z + قرار دهید. نام این سیلندر را “پیچ” بگذارید.

مرحله 20
در حالی که alt را نگه دارید ، یک شی Cloner (Mograph> Cloner) وارد کنید و سیلندر در زیر Cloner در Object Manager قرار می گیرد. حالت را روی شعاعی ، شعاع را روی 12 متر و شمارش را روی 6 تنظیم کنید. این شی cl کلونر را “پیچ کلونر” بگذارید.

مرحله 21
مانند مرحله قبل ، شی Cloner را انتخاب کنید و با استفاده از ابزار Fucntions> Transfer آرایه چرخ را با کلیک روی آن قرار دهید ، Cloner را 90 درجه بچرخانید تا با چرخ هم راستا شود.

مرحله 22
شیلنگ را در زیر جسم “چرخ” در مدیر شی Place قرار دهید. سپس Cloner for Bolts and the Wheel را انتخاب کرده و آنها را گروه بندی کنید (کلیک راست> Group or Alt + g) کنید. نام این گروه را چرخ بگذارید .1

مرحله 23
برای کپی کردن چرخ از عملکرد paste paste استفاده کنید. پس از داشتن چهار چرخ ، همه آنها را انتخاب کرده و کپی کنید. این گروه جدید را به پشت سر خود منتقل کرده و مانند تصویر زیر جبران کنید.

مرحله 24
برای ساختن تجهیزات ، باید چرخ دنده چرخ دنده (Objects> Primitive Braces)> چرخ دنده را ایجاد کنید.

مرحله 25
مقیاس چرخ دنده را متناسب با مسیری که ایجاد کرده اید بخرید ، سپس تعداد دندانه ها را متناسب با مسیر خود در مدیر ویژگی تنظیم کنید. در این حالت ، عدد جادویی 13 بود. شعاع داخلی در این تصویر 45.6 است ، در حالی که شعاع خارجی 55.8 است.

مرحله 26
ردیف را به سمت Nurbs Extrude object رها کنید (Objects> Nurbs> Extrude Nurbs) و حرکت را روی 8m تنظیم کنید. سایر جعبه های ترافیک را حتماً تنظیم مجدد کنید. تجهیزات را طوری قرار دهید که در داخل پلی استایرن قرار گیرند.

مرحله 27
چرخ ها ، تجهیزات ، مگس و گروهی که شامل کسر و کلون است را انتخاب کرده و همه را با هم گروه کنید. نام خوب این گروه “رهگیری” خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *