اصول کلیدی آموزش طراحی بسته بندی فراگیر

گنجاندن این طرح در آموزش طراحی بسته بندی محصولات در فتوشاپ برای اطمینان از ورود هر چه بیشتر افراد انجام می شود. صرف نظر از سن ، جنس ، جنس ، توانایی یا سایر خصوصیات شخصی ، آموزش برای همه افراد به بیشترین مزایای ممکن برای بسیاری نیاز دارد. از طریق یک تجارت بصری ، می توانید بینندگان بیشتری دریافت کرده و پیامی را که به مشتریان خود اهمیت می دهید منتقل کنید.

بنابراین چه اصول مهمی را باید در طراحی خود بگنجانید؟

بسته بندی خود را تصور کنید:
پیام های موجود در بسته شما باید واضح و روشن باشد. اطمینان حاصل کنید که بدون تکیه بر تجربه ، دانش یا مهارت های خود از شرایط دشوار اجتناب می کنید. نمونه هایی از این موارد ممکن است اجتناب از استفاده بیش از حد اصطلاحات علمی و پایبندی به اطلاعات ساده و سرراست باشد.

خواندن و درگیری:
افزایش مطالعه می تواند اطمینان حاصل کند که افراد معلول به راحتی بینایی شما را می بینند. با ساخت یک سری داده ها ، استفاده از رنگ های با کنتراست بالا می تواند خوانایی را افزایش دهد.

بسته بندی با طراحی ارگونومیک:
بسته ای که بدون نیاز به تلاش زیاد به راحتی و کارآمد قابل استفاده است. این اطمینان می دهد که مشتریان می توانند و می توانند محصولات شما را تطبیق دهند.

از نمادها استفاده کنید:
علائم کلی وجود دارد که صرف نظر از زبان آنها به مردم دستور می دهد که آنها را درک کنند. علائم توسط افراد دارای نقص بینایی نیز در صورت بالا آمدن یا قرار گرفتن در داخل قابل مشاهده است.

به طور کلی به عکس و رنگ خود نیاز دارید:
همانطور که به موقعیت جدید و داغی می روید که بسیار وسوسه انگیز است ، به ذهن مخاطب خود فکر کنید. آیا این رنگ برای برخی از آنها مشکلی ایجاد می کند؟ آیا تصویر منطقی است؟ اگر چنین است ، ممکن است بخواهید در رویکرد خود تجدید نظر کنید. اگرچه تحولات جدیدی در حال پیشرفت است ، اما پرسیدن سوالاتی در مورد موضوعاتی که دارای دنیای جذاب هستند و استفاده از این ایده ها در تصویر کلی شما اغلب آسان است.

نیازی به گفتن نیست که سال 2020 قاچاقچیان انسان را بدون تغییر نگذاشته است. Quaid-19 تقریباً همه جنبه های زندگی روزمره را کاملاً تغییر داده است. در تماس با یکدیگر ، مراجعه به فروشگاه ها ، ورزش و خرید ، این بیماری ما را مجبور به سازگاری با یک محیط طبیعی جدید کرد.

عجیب نیست که روند طراحی بسته بندی تغییر سازگاری با رفتار مصرف کننده را شاهد خواهد بود. لیست کوتاهی از آنچه که فکر می کنیم بزرگترین روند در سال 2021 به آن منتقل شود را در زیر مشاهده کنید.

تأکید بر کیفیت
اگر در ابتدای طاعون چیزی وجود داشت که مطمئن بود ، این بود که مصرف کنندگان در جامعه احساس تهدید کمبود می کنند که بر فراوانی تأکید دارد. در نتیجه ، تمایل به خرید کالاهای با کیفیت بالاتر و بلند مدت برای جلوگیری از انتظار دلهره آور برای خرید مجدد وجود دارد. یکی از راه های رساندن پیام کیفیت این است که روشن کنید چه چیزی باعث می شود محصول شما از دیگران متمایز شود. بر اساس سطح اهمیت این اطلاعات به صورت سلسله مراتبی سازماندهی کنید. بر آنچه محصول شما نگه دارد تمرکز کنید و بنابراین ارزش سرمایه گذاری را دارد.

همه چیز در مورد تعادل است
با تمام عدم اطمینان و ناآرامی های ناشی از حوادث سال 2020 ، نیاز آشکاری به تعادل وجود دارد. تعادل زیبایی طراحی شده برای ایجاد آرامش را می توان در نحوه قرار دادن طراحی روی بسته بندی یافت. در این حالت ما در مورد تقارن صحبت می کنیم. دیلین پیش بینی کرده است که الگوی طراحی بسته بندی برای سال 2020 افزایش یابد و ما معتقدیم این روند مداوم خواهد بود. پیش بینی الگو تأثیر آرامش بخشی و تسکین دهنده ای دارد که می توان برای انتقال ما به سال آینده روی آن حساب کرد.

به رنگ های آرامش بخش فکر کنید
سایه های نرم و خنثی در سال گذشته بر چشم انداز طراحی بسته بندی غالب شده اند و فکر نمی کنیم که به جایی برسد. مصرف کنندگان انتظار دارند که همچنان به دیدن رنگ صورتی های پاستلی ، بلوز کودک ، گل رز ، برنزه شدن و سینه ها ادامه دهند.

بازگشت به قلم Serif
در حالی که روندهای مینیمالیسم با تأکید فراوان بر قلم های sans serif به صحنه بسته بندی هجوم آورده اند ، فونت های serif در سال گذشته افزایش زیادی داشته اند. فونت های Serif یکی از قدیمی ترین فونت ها هستند. فونت های سریف کلاسیک ، قابل پیش بینی هستند و طراحان از زیبایی ظریف آنها استقبال کرده اند. برای بررسی جدی طراحی ، به پست ما در مورد انتخاب فونت های برتر مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *