آموزش داوینچی برای استفاده از حافظه پنهان بهبود یافته

اگر مرتباً با افت فریم و عملکرد کند روبرو می شوید ، Resolve دارای یک ویژگی Cache Cache است که وصله ها را برای اجرای نرم تر به ارمغان می آورد. click on here

برای اکثر سیستم های Resolve که از کارت های گرافیک مدرن استفاده می کنند ، امکان پخش در زمان واقعی وجود دارد (جدا از موارد استثنایی مانند پخش عکس قرمز با وضوح بالا). با این حال ، در نسخه های قبلی Resolve ، Cender Cache هرگز به طور کامل کار نکرد. این ویژگی شکسته نرم افزار بود ، یک استثنا در بسته ای که در غیر این صورت بسیار خوب کار می کرد. خودم را در میانه جلسه ناامید کردم ، استعفا دادم و برنامه را دوباره شروع کردم تا حافظه پنهان را شروع کنم. من کلیپ هایی را برای ضربه زدن به حافظه نهان دستی اختصاص دادم ، فقط برای اینکه شخصیت ها پاک شوند ، “گیر بیفتند” و دوباره تولید نشوند. پردازش نیز اغلب کند بود و درصد آن کم می شد. هنگام برخورد با مشتریانی که انتظار پخش سریع و حداقل پخش در زمان واقعی را دارند ، مطلوب نبود.

پردازش حافظه نهان با راه حل 11 به روز شد
به همین دلیل بسیار خوشحالم که گزارش می دهم که Cender Cache به نسخه 11 ارتقا یافته است. همانند بسیاری از ویژگی های در حال توسعه نرم افزار ، از Render Cache استفاده شده و چکیده شده است. در گذشته ما گزینه های حافظه پنهان را برای هر کسی ، همه ، کاربران ، حلال ها و کاربران و حل کنندگان داشتیم. اکنون فقط سه مورد داریم: هیچ کدام ، کاربر و هوشمند. تیم Resolve حتماً دیده اند که رندر به عنوان یک پردازنده بسیار پردازش نشده حل می شود و من بندرت آن را در کارهای خود پیدا کردم و معمولاً هنگام حضور در صفحه رنگ ، کار در حالت Unmix را انتخاب کردم.

من دریافته ام که هوشمندانه ترین تعریف در هنگام استفاده از کاهش نویز ، یکی از کارهای پرمصرف پردازنده در فرآیند رتبه بندی ، بسیار مفید است. کاهش موقت نویز ارائه شده در Resolve بیش از برخی از پروژه هایی که من کار کردم صرفه جویی کرده است و پلاگین شخص ثالث OFX Neat Video for Resolve یکی از بهترین ابزارهای کاهش سر و صدا موجود است. با این حال ، به دلیل پردازش فشرده درگیر ، کاهش سر و صدا یک خوک حافظه است که پخش را به خزیدن کاهش می دهد. اینجاست که حافظه پنهان وارد می شود.

من فقط می خواستم Cache Cender مطابق برنامه ریزی شده در نسخه های قبلی کار کند ، اما Blackmagic بیش از حد انتظار بود. هنگام پردازش ، نسخه 11 به اندازه کافی هوشمند است که می تواند سرعت آن را کاهش داده و دقیقاً این گره ها را حرکت دهد ، شبیه به سیستم های ویرایش غیر خطی مدرن. این باعث صرفه جویی در وقت می شود تا گره های “ساده تر” را که حاوی اصلاحات اولیه یا ثانویه است ، برطرف کند که به گفته Resolve کارت کارت نمی تواند از آنها چشم پوشی کند.

بعلاوه ، یک راه حل گره منتقل شده را دست نخورده نگه می دارد در حالی که شما روی تزریق کار می کنید تا زمانی که بعد از تزریق گره تعمیرات بیشتری انجام دهید. بیایید یک مثال عملی بزنیم. بعد از استفاده از پچ اصلی معمول به عنوان اولین گره در عکس ، متوجه می شوید که روشنایی را بیش از حد پمپ کرده اید و عکس کمی پر سر و صدا است. یک لایه کاهش صدا در محل اتصال دوم اعمال کنید و تنظیمات حافظه پنهان هوشمند را بزنید. اکنون ، مادامی که پس از گره کاهش سر و صدا اصلاحات تکمیلی انجام دهید ، آن گره دوم پردازش شده باقی می ماند و شما را در زمان واقعی (با فرض اینکه در گذشته داشتید) ادامه می دهد. اگر قبل از ایجاد لایه نویز شروع به ایجاد تغییر در گره های سریال کنید ، Resolve باید پردازش گره دوم را انجام دهد.

یک بحث آنلاین وجود دارد که آیا کاهش صدا را دیر یا زود در مسیر پس از تولید قرار دهید؟ همانطور که مراحل رتبه بندی را طی می کنیم می توان همین بحث را در نظر گرفت. Resolve جدید Render Cache یک پرونده برای اولین بار ایجاد می کند ، اگرچه شما می توانید به راحتی پروژه را در پایان جلسه اسکن کرده و کاهش نویز را برای تصاویری که به عنوان آخرین مرحله به آن نیاز دارند اعمال کنید. توجه به این نکته مهم است که اثربخشی کاهش نویز می تواند میزان شات را اعلام کند زیرا احتمالاً تعداد کمی از آنها نویز دیجیتالی را در قطعات خود می خواهند. دانستن محدودیت های ممکن باعث جلوگیری از عکس گرفتن بیش از حد رنگ ها می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *